torsdag, december 20, 2007

julkalendern

i år var bättre än väntat, har sett nästan alla avsnitt och envisas med att kolla på 07:15 varje morgon, men det är som en gammal kär traditon som jag återupptagit, kommer ihåg när man var liten o läängtade efter nästa morgon och nästa avsnitt... Var några år sen jag följde en julkalender, vet inte riktigt varför men det ska det bli ändring på i framtiden, för hade nu tänkt återuppta traditionen julkalendertittande. Får bara se hur roligt dom hemma tycker att det är när jag varje morgon ska in i någons sovrum hemma hos mamma o Svenne eftersom det bara finns två tv aparater i huset, en i lillebror Erics sovrum och en i Svennes o mammas sovrum.. Hemma hos pappa har dom som tur e en tv på nedervåningen som jag kan kolla på utan att störa någon..

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Gick upp kl 05:45 idag för jag hade erbjudit mig att köra Nicole, Fredrik, Calle o Tommy till båten, varför inte göra en god gärning när man väl kan ;0) Ska ju ändå upp o kolla på julkalendern vid 07 så jag tyckte inte att det gjorde så mycket att jag behövde gå upp lite tidigare.. Ville ju träffa en viss person en sista gång oxå innan julledigheten, man ses ju inte på nån vecka sen...

Inga kommentarer: