onsdag, december 19, 2007

w910i

ja, så heter min nya mobil, vet inte riktigt vad jag ska tycka om den.. gillar inte att den e så "tjock" (jämfört med min "gamla" superplatta) men men... och sen så ska man skaka den när man ska byta låt eller blanda spel listor, har inte riktigt listat ut alla funktioner men jag lär mig väl.. Åker hem till karlskrona imorgon eller rättare sagt Rödeby (som nu mera är känt över hela landet), på fredag blir det IKEA o sen hem till pappa o Eva i Lyckeby där jag ska fira jul :) Den 25 är det julfirande hos mamma o Svenne i Rödeby o då ska Sanna vara med :) på kvällen är det fest i karlskrona som gäller med =oP , dagen efter så ska pappa, eva, johan, jag, anton, fredrik o eric kolla på Arn :) kommer bli spännande, har längtat efter den filmen! Efter det är det lite osäkert vad som händer men det kommer iaf bli att träffa Emily :) och hennes familj och självklart en massa andra "gamla" vänner hemma.. På nyår ser det ut som om det blir middag hemma hos gamla kompis jänget från Torhamn o sen stan (karlskrona) men får se, inget spikat ännu.. Den 2 jan bär det av till Gotland igen eftersom jag ska vara häst "vakt" från den 3 - 6 jan. Så det kommer hända en hel del under dom kommande veckorna..

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Föresten, ni kanske undrar varför jag lagt upp Hardware wars på min blogg, det är för att det är en släkting till mig som har gjort dom :) Jag heter ju Fosselius i efternamn, vilket för övrigt är ett efternamn jag är väldigt stolt över!

Inga kommentarer: