torsdag, januari 10, 2008

minnen

pratade med en "gammal" kompis igår natt.. Var länge sen vi pratade så det var kul att få höra lite om vad som händer i hans liv just nu.. I 1 timme o 45 min pratade vi om allt o inget, kändes skönt att få prata av sig o känna att någon är intresserad av vad man säger.. Visst har många kompisar som säkert skulle erbjuda sig att lyssna på mig men det känns inte som om dom igentligen är intresserade av vad jag har att säga..

Är inne i en liten depp period just nu, vet inte riktigt varför men det är bara så, kanske är det vädret.. allt känns ganska meningslöst men men går väl över snart hoppas jag..

1 kommentar:

Emily sa...

oj, vem pratde du med då? du vet att jag är intresserad av att höra, fast jag mår inte så bra just nu så jag pratar knappt med ngn. :/ men men. pusspuss <3