måndag, januari 14, 2008

onödig dag

ja det känns det som om det har varit, gick ner till kårexpeditionen kl 10 för att få ifyllt att jag betalat kåravgiften så jag kunde visa att jag betalat i studentcentrum, allt detta för att jag ska få mina pengar som jag e i desperat behov av just nu. Men det visade sig att kårexpiditionen inte öppnade förren 12:15 så ja vad gör man för att fördriva tiden, var ju ingen mening att gå hem direkt.. Som tur var hade jag med mig Alva ner eftersom jag hade tänkt att det skulle gå kvickt bara fram o tillbaka o sen hem o börja plugga till tentan som vi har på ons. Så jag promenerade lite i Almedalen med Alva bäbis o sen satte jag mig utanför bibblan o glodde lite men när det blev för kallt gick jag in o satte mig i matsalen en stund.. som tur var kom Nisse o Erika innan jag hann tråka mig till döds o dom hade sin söta vovve med sig som dom passar på dagarna, så vi gick en runda tillsammans o sen äntligen var det inte lång stund kvar så vi gick till kårexpeditionen o satt o väntade o snackade utanför tills dom kom, sen kunde jag äntligen gå hem, frusen o hungrig o mindre nöjd med dagen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch vilken meningslös tråkig dag asså. :P Jag hade kunnat ringa om du hade velat. ^^