onsdag, januari 02, 2008

på ön igen

ja då är Gotland osäkert igen ;oP he he.. nu är jag här igen, riktigt skönt! Var framme med båten vid 14 efter ca 14 dagar hemma, kan inte riktigt påstå att jag har fått vila upp mig, kanske mer ätit upp mig ha ha.. Hann inte alls med allt jag hade tänkt, som vanligt, det var faktist knappt något som blev som jag hade tänkt hemma men men.. Hade tänkt umgås med Emily men så det blev det ju tyvärr inte, av många olika anledningar =o( Men hann å andra sidan umgås med min Sanna en hel del =o) hon åker ju snart till Irland ett år som auper så hinner troligen inte träffa henne mer innan hon åker.. Nyåret blev inte heller som planerat, sanna o jag skulle varit hos karlssons i torhamn men tre dagar innan ringer dom o säger att vi inte kan komma för att det skulle bli en "liten" fest.. fett störande att man ringer o bjuder in en 2veckor innan o sen "ångrar" sig och hör inte av sig förrens så sent som tre dagar innan, riktigt fräkt tycker jag! och jag såg dom som mina vänner men men nu vet man vart man har dom iaf, slipper man slösa mer tid på dom. Så det blev nyårsfirande med svennes (mammas sambo) bror magnus i stubbelycke, hade inte så höga förväntningar men desto roligare blev det =oP kan ju inte påstå att det var det roligaste jag varit med om men det var helt ok, trevliga människor och mycket sprit och extrema raketer, dom vi var hos säljer raketer så ni kan ju tänka er he he.. dom berättade att dom hade haft raketer för 12 tusen vid milleniumskiftet.. skojar inte om att den bomben dom hade nu varade i 10min man fick nästan nackspärr.. självklart snöade det oxå när det inte ska suck, men fint var det iaf =o) Var väl hemma vid 6 på morgonen så det blev en lång och intressant nyårsafton, lärde känna flera nya personer vilket var trevligt! men men nu är jag äntligen hemma iaf o ska ta det lite lugnt, känns som jag behöver sova en vecka eller nått!

Inga kommentarer: