måndag, januari 21, 2008

Paxzina Sheik

vackert arabsto säljes pga studier, välhanterad, snäll att verka,lasta och spola, är van vid att stå i gången. Är tömkörd och loncherad. Har inga problem med att vara själv. Har pass, är chippad o vaccinerad. Besiktad 2007.09.25 utan anmärkning. e:Samsheik u:Zlota Plakieta ue:Zloty Rog. En häst du kan forma hur du vill och med rätt ägare kommer hon gå långt.
Pris 50000:-

Min fina Pax, har bestämt mig för att sälja hennen nu :o( kommer aldrig hitta en bättre häst än henne så den som köper min stjärna kommer skratta sig lycklig!

Lagt in annonser på:
Hästnet
Bukefalos
Blocket

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ledsen att höra det. är det för att du inte har tid för henne eller är det för att det är för dyrt att ha henne?
Du vet att bestämmer du dig ändå för att behålla henne så hjälper jag dig gärna om du tycker att det är för jobbigt.

kram