tisdag, januari 08, 2008

sömnlös

ja, kan inte sova, som vanligt, suck.. Fattar inte varför, när jag kollade på film kunde jag knappt hålla ögonen öppna men när jag hade borstat tänderna o allt det där o kröp ner i sängen så var jag hur pigg som hellst.. suck, varför? Vill sova, ska upp 07 imorgon och vill vara pigg.. På dagen är jag trött o på natten kan jag inte sova... vill få all min energi tillbaka, den som snott den kan ju vara vänlig att lämna tillbaka den för jag behöver den!

Mamma har bestämt sig för att vi ska åka utomlands till nästa jul och hon bjuder oss barn på resan, det enda vi behöver spara till själva är fickpengar =o) snällt!! Ser ut som det blir Egypten, vilket verkar väldigt spännande, har aldrig varit på solsemester så det blir en ny upplevelse.. Pratade med mamma i telefon i säkert 1 timme medans vi kollade in olika hotell, finns mycket intressant.. Men vi har nog hittat ett hotell vi gillar!

Nehe.. nu ska jag försöka sova igen..

Inga kommentarer: