fredag, januari 25, 2008

tiden?

har ju som sagt pluggat asen av mig denna vecka till provet jag skulle ha idag, kl 12 trodde jag men visade sig att det började kl 09 så jag missade hela skiten! suck.. blev så besviken att jag började gråta, så mycket tid jag lagt ner.. men men det e bara ta nya tag eller nått, ska prata med susanne på mån o fråga hur jag ska göra nu.. Behövde bli lite upppeppad så följde med Annie på stan o det gjorde susen, höll på att inpuls köpa en as cool tröja med ett skelett på, ett råsa skelett he he. men gjorde som tur inte det.. men när vi kom till solkristallen hittade jag piercing smycken o dom hade till tungan! så köpte en med en råsa diamant i, jätte fin :) .. Annie lyckas alltid muntra upp mig när jag e nere :) tack gumman! vi avslutade rundan med ett Max besök, var länge sen jag vär där så tyckte det var dax nu he he.. =oP var gott.. Ikväll ska vi Taikon ha familjefest! ska bli superkul, var ett bra tag sen vi hade det.. sen ska vi ner på Rindi där dom har hårdrocks tema he he så det blir till att spöka ut sig, vilket jag tycker e jätte kul!

Inga kommentarer: