fredag, januari 18, 2008

vinkväll

har varit på vinkväll hos Annie nu <3 älskar våra vinkvällar!! Nästa gång är det "på" mig ha ha.. då ska det bli glass o grejer.. men är såå glad, vägde mig på Annies våg o upptäckte att jag gått ner 3 kg på ca två veckor :o) he he inte illa !! Kom oxå på hur mycket jag saknar den tiden då vi Torhamns gänget hängde ihop, saknar alla där i från så mycket så det gör ont, saknar den tiden.. Skulle kunna göra allt för att dra tillbaka klockan... Saknar tiden på naturbruksgymnasiet, saknar.. ja det e mycket jag saknar just nu.. Men jag glädjer mig oxå åt nuet, trivs med mitt student liv :o) trivs o älskar mina kompisar jag har nu, här på Gotland, Annie, du betyder så mycket för mig, bara så du vet gumman :o) Mycket kunde varit bättre med mitt liv, men mycket kunde oxå varit sämre!

Inga kommentarer: