måndag, februari 25, 2008

jaha, så det är du som e Sirie!?

Har hört det några gånger nu dom senaste dagarna ha ha.. vet inte riktigt vad det ska betyda men jag hoppas att det är posetivt iaf =oP Här är en bild på mig från hårdrockskvällen he he.. Mindre snygg än andra festkvällar enligt vissa, men jag tycker jag rockar fett i svart ;o) he he..Har varit med Annie hos Johan och idag blev alla dreadsen klara! Blev riktigt fint, eller hur Annie :) Dagen har varit innehållsrik, gick upp kl 07 (wow) och det var inte så jobbigt som jag trodde så ska försöka med att komma upp så dax fler dagar, sen hämtade Annie upp mig vid 8 o så hittade vi på lite bus, efter det tog vi en god fika :) och sen bar det av ner te skolan där det var prat om Ajvide inför utställningen vi 2:or ska göra sen, på lunchen gick jag o Annie på stan, hon hittade ett par super colla inneskor med döskallar på =oP som jag självklart köppte + ett par gummistövlar båda paren i st 37 så jag tyx ha krympt min skostorlek.. efter det gick vi o käkade på max :) gott! Sen blev det bikbok där jag köpte två "linnen" som jag gått o suktat efter.. Sen tillbaka ner på skolan o iväg på exkursion, var riktigt kul, alltid kul att ut å åka! Hann till och med, med att speka lite i jorden ;P När vi kom hem körde Annie mig till stallet där jag fixade i ordning till paxen sen åkte vi till intersport där jag hamnade i skohimmlen! :) så fick med mig två par skor därifrån, så har blivit med 4 par skor idag he he.. sen var det maxi sen hem o sen till Johan o dreadsade.. det var hela min dag det..

1 kommentar:

Anonym sa...

Riktigt het där på kortet ju. :P