fredag, februari 08, 2008

kärlek är illa

ja.. den gör mig illa hela tiden, jag tål inte kärlek längre.. går inte att förklara vi kommer bara inte överäns kärleken och jag.. fick gråta en skvätt när jag insåg att en person jag håller väldigt kär ska flytta från ön.. det gör ont att vi har så mycket ouppklarat, vilket är mitt fel, jag har inte orkat prata om det och känner att jag igentligen inte orkar göra det än heller, men det hjälper alltid att skriva av sig iaf.. har inte orkat prata med dig eller ens träffa dig för när jag gör det kommer alla kännslor rivas upp och jag orkar inte det, jag vet att det är skälviskt och egoistiskt men jag orkar inte må så dåligt, orkar inte med ett trasigt hjärta igen. Jag vill bara blunda och glömma vilket jag har gjort och lyckats med väldigt bra men varje gång jag ser dig påminner du mig om allt det där bra, som gör att hjärtat slår lite extra. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta Calle.

Inga kommentarer: