tisdag, februari 12, 2008

tisdag

ja det vet nog alla att det är idag, en såndär riktigt tråkig tisdag :( en tisdag som bara känns fel och olustig, en tisdag som jag bara vill ska ta slut. Dagen började med uppgång så klart, ut med Alva bäbis en runda och sen till stallet för att fixa allt där och sen ner till skolan där vi i AG staben skulle sitta från 11, det var helt ok, iaf den roligaste biten på dagen.. kl1 började ännu en föreläsning om påskön och samoa, tråk säger jag bara.. suck, det var väl ungifär min dåliga dag började. När föreläsningen slutade begav madde o jag oss ut på jakt efter ett nattlinne till mig och jag kom ännu en gång fram till att jag hatar denna stad i klädväg, skoväg ja just i dag hatar jag allt med denna stad! usch.. en stad som inget har.. inte ens ett ynka pynka snyggt nattlinne så det fick bli ett nästan snyggt, suck men men.. efter det hem, var ute med alva, lagade mat och satte mig sen med wii, spelade alldelles för länge, skulle möta camilla på volontärparkeringen 20 över 7 men insåg 25 över att jag var sen.. så det var bara o slänga på sig något o springa ut, självklart råkade jag välta ut en hel kanna med saft som jag inte hann torka upp, väl på dansträningen blev jag bara irriterad för att tränaren tog allt så snabbt så att jag inte hängde med och tvivlar på att någon annan heller gjorde det, hade ju varit roligare om träningen hade gått ut på att man faktist skulle lära sig något och inte bara hasta igenom rörelser i en dans för att vi ska kunna en hel dans i slutet av terminen.. suck.. väl hemma igen var dett bara att börja städa för det ser förjävligt ut här, kom väl halvägs men sen tröttnade jag, är bara så arg på allt.. tvätt, stök, disk, smuts, stök, saker,stök o saker överallt så jag blir tokig! Vill bara lägga mig på golvet o skrika o sparka men vad skulle det hjälpa det kommer vara samma röra efter.. och så har jag fortfarande ingen cola hemma :( suck.. jag som är så sockersugen så jag håller på att bryta ihop.. nu tror jag att jag ska boxas lite med wii, kanske hjälper mig att ta ut min ilska på denna dag, skit tisdag!

1 kommentar:

Hattcarl sa...

Låter som en skitig dag. Men idag är det alla hjärtans dag, så hoppas den har varit bättre