lördag, mars 01, 2008

Dagen är synnerligen Orkanartad

Ett tag sen jag skrev något vettigt, inte för att jag inte har nått att skriva har bara inte vetat hur jag ska få ut allt i text och det vet jag inte nu heller.. Det är konstigt, hur en händelse kan få en att må hur bra som hellst men samtidigt få en att må dåligt, så har väl pendlat dom senaste dagarna mellan att va på världens bästa humör till att tycka att allt är pyton.. Ska iaf bli kul idag, även om jag nu inte ska festa, för jag ska jobba min första riktiga kväll som kvällis :) på vågra vägra vinter så kommer vara sommar hela kvällen o vem kan inte vara på bra humör när det är sommar? Ska ha min nya bikini jag köpt och min fina sommarkjol.. Så just nu sitter jag bara o försöker fördriva tiden så att det kan bli kväll så jag kan göra i ordning mig :P

Inga kommentarer: