onsdag, mars 19, 2008

En upptäckt

Har upptäckt att många tror att Gotland är världens ände, några är nog knappt medvetna om att Gotland finns över huvud taget. Hur tar man sig dit; är en vanlig fråga jag får.. skrattar då lite för mig själv o skulle bara villja komma på något helt knäppt.. men snäll som jag är säger jag ju förståss sanningen. Men även om man förklarar för en person 100gånger om hur lätt det är att ta sig till vår kära ö vill dom inte ta in att det är lätt, nej då, det är svårt, krångligt och nästan omöjligt. Men visst så länge folk tänker så ju mer av ön får vi för oss själva :) Jag älskar verkligen denna ö, som är mittpunkten i mitt liv just nu, men ön hade inte varit något utan alla jag älskar som bor där :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gotland är världens ände, så dom tror rätt. Ta det från en Gotlänning.

Sirie sa...

jag e faktist oxå gotlänning, även om jag inte är särskilt "äkta" och jag tycker inte att det är världens ände, snarare världens mitt :P

Tekei sa...

Jag ställer mig på Stoffers sida. Gotland är världens ände. Kanske borde blogga om det nån gång...

Sirie sa...

nä men vad nu ha ha.. två mot en men jag ger mig ändå inte!