torsdag, mars 06, 2008

vettigt

tänkte att jag skulle skriva något vettigt... men vet inte om jag har så mycket vettigt att skriva så får bli sånt som bara poppar upp =P Har varit på bio idag :) med Tobbe o Tox, Jumper hette filmen och var helt ok även fast den inte hade någon handling.. Tobbe var så snäll o bjöd mig :) för jag har inte mycket pengar kvar.. Har hunnit med att möblera om lägenheten, blev väldigt bra tycker jag, men lär få göra om det igen nästa helg då jag troligen fåt hit en lite större säng.. mamma o svenne kommer o hälsar på då så dom skulle se om dom kunde få med en hemmifrån, så antingen blir det en 105 säng eller en 120 säng, beror på vilken min lillbror vill ha.. Imorgon ska jag jobba på herrsittningen, vilken har bond tema, vilket gör att vi som jobbar ska klä oss bondbrudigt, får väl a se hur det blir.. På lördag ska Loke spela :) kommer bli coolt!! Det är även invigning av en ny taikonmedlem, Emma, hemma hos mig, kommer bli spännande.. Ja, har inte så mycket mer på hjärtat nu, så hej så länge!

Inga kommentarer: