onsdag, april 16, 2008

teknik~krångel

skulle gå upp kl 05:30 men vaknade 06:17 och ser att jag stängt av klockan o somnat om och inser att min tv inte funkar :( upptäckte även att internet var nere ... suck.. tänkte jag skulle byta till min nya mobil eftersom min gamla har en benägenhet att hänga sig om den tycker att man pratar förlänge.. men det ville ju inte funka givetvis, efter över en timmes krångel så gav jag upp o plockade tillbaka allt till min gamla mobil... så kan väl säga att jag inte vaknad på "rätt" sida.. suck.. sen e det skitväder oxå det gör ju inte dagen roligare.. sitta o plocka med tråkiga djurben (som inte är jätte hela) och försöka artbestämma o dela in i grupper gjorde ju inte dagen bättre det heller.. Så ja som ni fattar är inte mitt humör på topp idag, men det kan ändras ;o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Djurben som är så roliga hehe

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.