söndag, maj 11, 2008

bil och cykel

har hänt en hel del i helgen, Svenne (mammas sambo) har varit här o lagat min bil och cykel, mycket snällt! Har varit ute o åkt på gotand o kollat på naturen, eller ja det var nog mest han som kollade för jag somnade hela tiden, konstigt hur varmt väder o en tur i bilen kan påverka en, det är som sömnpulver för mig, tur bara att det inte var jag som körde ha ha... I torsdes var det phadderkickoff, i fredes var det mästerifest, och igår var det arkeologi middag på kapitel :) väldigt trevligt :) Fredrik har "hoppat" av Taikon vilket är en ganska stor o tråkig grej, men vi som är kvar är ena sega jävlar så vi lär vara kvar till jorden går under, eller nått ;o) he he... TAAAAIIIKKOOONN! :) Älskar alla mina Taikon :) och så är det ju AG nästa helg, lääängtar!

Inga kommentarer: