tisdag, maj 06, 2008

mässa o annat

ja.. första dagen på etnoarkeologi kursen, var intressant.. slutade skoldagen med att leta flinta på stranden.. vid 1 drog jag med annie på kege mässa, måste bara säga det att kege mässa = himmelriket iaf för en student :) gratis provsmakning av en massa god mat, kakor, godis, tårtor, bullar, glass och alkohol för dom som har "vip pass" som annie o jag självklart fick för att rindi har alkoholtillstånd :) alla var mycket trevliga, passade på att ragga spons till AG vilket annie var väldigt duktig på :) var en mycket lyckad dag och traskade därifrån lite halvt påverkade, mätta och väldigt glada o nöjda med dagens prestation!

1 kommentar:

Hattcarl sa...

Jag tror jag var där också en vända, men är inte säker hehe. Var iaf en mässa i samma hus som jobbet, hamnade där när jag irrade runt efter en utgång haha. Måste varit den, massa olika mat och sånt