fredag, juni 20, 2008

midsommar

första midsommaren på ön, kommer bli spännande o se hur detta slutar ;o) he he.. nackdelen är väl att jag ska jobba imorgon, börjar kl 12:00 så jag får ju ta det lugnt med spriten :P men kommer bli spännade att jobba, det ska vara midsommarblot på vikingabyn, har aldrig varit med om det tidigare, vi ska ha lite aktiviteter öppna under dagen bla smedjan som jag hade tänkt försöka stå i så jag kan öva lite på mina färdigheter :) Ikväll blir det iaf grillning hos micke kl 18 med taikon och respektive eller annat sällskap, eftersom jag varken har respektive eller annat sällskap (om man inte räknar Alva) så får jag väll ta med drömprinsen, han duger nog han, kanska inte så social men vad gör väl det, får hälla i honom lite sprit så blir det nog fart där oxå :P ha ha..

Inga kommentarer: