tisdag, juni 24, 2008

missat något?

idag har jag tagit emot vikingahästar på vikingabyn, det ni! Dessa är framavlade för att likna de hästar som är ristade på bildstenar av vikingar, hon som äger dom jobbar på Birka och heter Mia. Det är två stycken 1åringar som heter Ask och Frö, Frö är tillsalu, så du som intresserad av att köpa en alldeles egen vikingahäst hör av dig så får du Mias nr. Dom är hur snälla och goa som hällst, tog det helt coolt när domn kom till byn och fann sig direkt i att få en ny hage, har tagit lite bilder så kommer troligen sen. Har hjälpt Jonny och Jimmy att bygga staket till hästhagen, var kul men jobbigt, fick nästan kramp i armen efter ett tag efter spikandet och då var det inte mycket jag spikade ha ha.. suck.. får börja spika lite mer så jag tränar upp dom musklerna. Fick reda på tiderna jag ska jobba på almedalsveckan idag, kommer bli kul :) Bara undrar vart sommaren tog vägen? Om det ska vara sådant här väder kan det lika gärna bli höst, jag älskar höst, men jag skulle gärna vilja ha riktigt med sommar först annars kommer det kännas som man missat något.

Inga kommentarer: