lördag, juli 12, 2008

75år och mycket mer

här händer det grejer hehe.. farfar fyller 75år (igentligen inte förrens imorgon), får träffa kussiner som jag inte träffat på 5 år.. sen farfars 70års fest och pappas 40års fest som var samma år... . har hunnit med att träffa och förälska mig ännu mer i chihuahuer :) druckit "lite" alkohol och varit bartender, kollat på nya morden i midsommer avsnitt och upptäkte att dom bytt ut Troy vilket e synd och skam.. Alva har rymt och jagat kaniner, visserligen kusinernas kaniner som sitter i bur men ändå, är ju en bit dit.. har faktist även hunnit med att sakna vissa personer :) så det så! Men längtar inte riktigt tillbaka till min ouppackade lägenhet 103.. längtar däremot till "min" paketutdelning imorgon, vi ska fira Eric min lillebror oxå, han fyller 16 den 16 juli ha ha.. ganska fyndigt det.. men fick lite paketer igår av mina kära två lilla storebröder, en haklapp för att Eric tyckte det var dax för mig att skaffa barn och ett nordiskt lexikon tror jag det hette och ett övernattningskitt av Anton, riktigt bra grejer det! Har föresten även fått 500kr i presentkort av Malin kussin på Hööks, användbart det! Nehe nu ska jag upp o kalasa lite till med farfar och co.

Inga kommentarer: