fredag, juli 18, 2008

lyckats

då har man lyckats glömma mobilen på jobbet igen då, typiskt... känner mig ganska avskuren från omvärlden men ändå är det ganska skönt att slippa bry sig om den.. är mobilberoende, vilket känns ganska sjukt igentligen, hur kan man vara så beroende av något så litet? Är jag eller människor idag så beroende av kontakt att man måste veta att man kan ha det hela tiden, världen idag kräver nästan att man måste ha det. Men det är vi som "skapar" världen runt oss alltså är det vi/jag själv som skapar detta beroende. Hade varit intressant att ha en mobil fri månad, undra om jag skulle fixa det.. ha ha.. återstå att se.. Lyckades även med att köra i huvet i dörrkanten på förådsboden på jobbet, så tror jag fick en mindre hjärnskakning, för blev väldigt ljuskännslig och illamående och självklart fick jag huvudvärk oxå men det var inget som inte två alvedon kunde hjälpa mig med så nu känns det nästan helt bra. Ja ja.. nu måste jag bara komma ihåg att ställa väckarklockan till imorgon, nu när jag inte har min kära mobil att förlita mig på...

Inga kommentarer: