onsdag, juli 23, 2008

som om det var igår

vardagen flyter på som vanligt med jobb, blir bara roligare för varje dag... räknar ner dagarna till medeltidsveckan, är 11 dagar kvar, bara 11 :) känns som om det var igår man klagade på att det var ett helt år kvar.. håller på att "sy" jycklar kläder som jag hade tänkt ha då, har iaf klippt ut nästan alla delarna, så har inte börjat sy ihop än.. som tur e har annie hjälpt mig jätte mycket. Till helgen kommer kusin Malin med familj och hälsar på kommer bli skoj, alltid roligt med besök. Måste oxå passa på att nämna att jag har hunnit med att lära mig göra ännu en länk - kungslänken. Riktigt stolt över min kreativitet. Något oväntat som hände på min kvällspromenad med Alva var att jag stötte ihop med TB :) var jääääte länge sedan jag såg honom så det förgyllde dagen.

Inga kommentarer: