söndag, augusti 31, 2008

3 H:n

Höst, Häst och Hund, det är det som utmärker mitt liv mest just nu. Älskar hösten är min favorit årstid, har hämtat Pax från betet :) så nu är hon hemma i stallet igen vilket innebär mysiga mornar med hästtugg och uppfriskande cykelturer. Är äntligen återförenad med Alva, älskar den hunden! Har även fått reda på att mina kompisar annie o magnus ska skaffa hund :) roligt! Så har varit o kollat på en massa hundgrejjer med dom idag. Något som inte är lika kul är att jag känner mig så trött hela tiden, det är mycket som ska bearbetas och det hjälper ju inte att det är miljoner saker som drar i en, så har tyvärr fått tacka nej till lite extrajobb på vikingabyn för tillfället. Men blir lite mindre att göra efter nollningen som tur e... förhoppningsvis.. he he.. har en förmåga att ta på mig en aning för mycket, är nog en liten arbetsnarkoman...

Inga kommentarer: