fredag, augusti 01, 2008

sen smäller det

nu närmar det sig! två dagar kvar och sen smäller det :P he he.. på söndag börjar medeltidsveckan! Snart är ett års längtan över.. var igår och köpte medeltidsklänning :) är jätte fin! Blev även ett skärp så det hela gick på 1400.. men det var det värt. Har även hunnit sy lite på jycklar kläderna, har börjat på byxorna, första benet gick finemang, blev jätte fint, men råkade sy igen grenen på andra benet så det är bara börja sprätta, suck. Tog ett bad igår i min fina nya pool gick jätte bra tills jag skulle tömma ha ha.. var lite krångligare än jag tänkt mig, fick först ösa ur o sen tömma lite i sänder, slutade med att hela duschrummet var fyllt med vatten o alla saker var böta men det var det värt. Fick gå hem tidigare från jobbet idag, hade igentligen inte velat men hade fått sånn huvudverk så det var tur, migrän är inte skoj :( så har legat i sängen o tagit det lugnt sen jag kom hem riktigt skönt det, men blir lite rastlös för har en hel del att göra, måste städa undan o plocka ur grejjer ur kartonger innan mamma o gänget kommer imorgon.. Har äntligen flyttat ut ur min gamla lägenhet, skönt att bara ha en nu. Håller bara tummarna för att städningnen blir godkännd, inte för att jag gjort ett dåligt jobb utan för att Gotlandshem är så knepiga när det gäller det..

Inga kommentarer: