söndag, september 07, 2008

ja ja

idag har varit en helt ok lugn dag.. sov lääänge, efter det var det fika hos annie o magnus, sen åkte vi ner till kåren o käkade mat, gott :) efter det hem sen till stallet med madde där hon fick hänga lite på pax :P hon bockade lite men verkade ändå rätt ok med saken så slängde på westernsadeln vilket hon inte brydde sig ett skit om drog o skakade lite i den men hon brydde sig inget om det heller så la lite tyngd på stigbyglarna och hängde lite men det var inte heller något hon brydde sig om så vi avslutade för dagen :) annars så har jag gjor så roliga gräjjer som att tvätta o städa, det ni! Och måste bara säga att jag blir väldigt förvånad av att någon härmat mitt inlägg från i lördes, suck.. nu får du skärpa dig, fjant!

20 kommentarer:

Hattcarl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hattcarl sa...

härmat? jaja du är rolig du...vad får dig o tro att jag läst ditt inlägg innan? svävas det fritt eller?

Hattcarl sa...

Bara för att du verkar vilja misförstå allt jämt så måste jag poängtera att jag skrev detta fredagen den 5:e september efter att jag läst att du tyckte jag var en fjortis. Sen blev det bara inte publicerat förren i söndags. Men fact of the matter är att jag skrev det innan du skrev ditt.

Sirie sa...

ok.. säger du det så.. härmapa.. fjant

Sirie sa...

orkar inte bry mig du är patetisk

Hattcarl sa...

Bra. Vi lämnar det där. Du är lika patetisk du. Varför i helvete liksom träffa "trevlig pojk" under medeltidsveckan? Precis efter att vår relation börjat komma igång? Så jävla ljugit att försöka igen efter det. Precis vad jag trodde. Du är dock ingen fjortis utan en jävla spelare, as och allt möjligt. Maken till elak person får man leta efter. Hoppas vi aldrig mer ses.

Hattcarl sa...

Du kan även hälsa annie att hon med kan dra åt helvete. Varför sa hon inte det när jag hämtade kameran? Att du ialla fall inte skulle vilja ses efter du kom tillbaks, för hon lär ju ha vetat. Små människor

Sirie sa...

vadå vår rellation börjat komma igån? under medeltidsveckan? skulle inte tro det.. det var ju ett bra tag innan medeltidsveckan du sket bort allt igen! Suck och denna trevliga pojk jag träffade då fick mig att inse vilket jävla as du är!

Sirie sa...

och dra inte in annie i det här, det är väl upp till dig och mig o reda ut saker inte upp till henne, jävligt klent o skylla på andra personer.

Hattcarl sa...

Jasså du...bra långt innan säger du. så sent som torsdagen innan tyckte jag det funkade bra ialla fall. Ifall du minns, men det kanske bara va lögn det med. Inte förren medeltidsveckan kom och du slog av helt började jag skita bort allt. Vill inte reda ut nånting, du är så jävla låg att jag inte pallar det.

Hattcarl sa...

förstår inte hur jag skulle hinna med o skita bort det mellan låt säga winnerbäck torsdagen du låg i badet? är ju fan bara nån vecka...lögnlögn och åter lögn

Sirie sa...

jag ljuger så bra :P ha ha

Sirie sa...

jag är den mest onskefulla varelse som står i ett par skor på denna jord. Jag är en jävla bitch som ljuger som en häst. En otacksam jävel som lever på andra och utnyttjar varenda människa i min närhet.. he he.. så det så! Och så gillar jag råsa hi hi

Hattcarl sa...

Ja tyvärr. Nu lämnar vi det här. Går vidare och nu när jag vet hur det låg till så kommer det gå så sjukt mycket bättre. Inget hat härifrån, snarare likgiltighet.

Hattcarl sa...

En sak bara undrar jag: Hur kan man låta en människa gå runt o må dåligt när man vet att det beror på en själv? Fruktansvärt ju. Vill dock inte ha nåt svar, du lär ju ändå inte ha nåt.

Sirie sa...

för att jag är en ond varelse som inte har några kännslor eller medlidande alls :( så är det.. kan inte ändra på det heller tyvärr är född sådan.

Hattcarl sa...

Det tråkiga är ju att jag inte ens tror du är ironisk.

Sirie sa...

där har du alldelles rätt.. jag är aldrig ironisk

Hattcarl sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hattcarl sa...

Ok. förlåt då för att jag trodde du var en snäll och godhjärtad tjej som man såg en framtid ihop med. Hoppas den du träffar nu eller sen älskar dig lika mycket som jag älskade dig, men aldrig fick chansen att visa innan du tog avstånd och allt vart sabbat...