onsdag, september 10, 2008

livet

skit, har skrivit om detta inlägget 3 gånger nu o inget blir bra. Det jag ville få fram är nog bara att livet för en till väldigt konstiga platser och situationer, vilka beslut man gör/tar då är helt upp till en själv. Visst är jag inte helt stolt över allt jag gjort i mitt korta men ändå långa liv men jag står iaf för allt. Man lär sig av sina misstag, det är bara att se det som ännu en erfarenhet. Under ens liv kommer man såra personer, vilket jag verkligen inte önskar, tror inte att någon önskar det. Men det är bara ta nya tag, se framåt och sen brukar det mesta ordna sig tillslut. Förhoppningsvis slutar det lyckligt, inte alltid men för det mesta. Jag vill iaf inte ångra att jag inte gjort något på min ålders höst, det skulle jag se som ett misslyckande, man har bara ett liv och det ska man se till att leva. Det som kommer betyda mest och det som varar hela livet ut det är ens vänner, det är dom jag håller högst, om man har tur hittar man den kärlek som alla drömmer om men det är få folk unnat, men sluta hoppsa ska man aldrig och det kommer jag aldrig göra heller ;) men en sak vet jag och det är att jag alltid kommer ha mina vänner preics som att dom alltid kommer att ha mig.!

Inga kommentarer: