söndag, september 14, 2008

Sirie har tappat bort sig

ha ha.. ja jo igår så var de ju lite kalas :P först Gotarks medlemsfest på kapittel med svarvning och smide, skoj! Gjorde en bälteskrok i smedjan men stod o svarvade mest det var riktigt skoj! Självklart var det svarvning på gammalt vis :) Sen gick vi till rindi :) var mycket roligt folk och jag hade oxå kul, lite för kul kanske för blev lite för full så traskade hem o gick en runda med alva o det var då jag tappade bort mig själv, tur att alvis balvis hittar hem. Blev iaf en riktigt lång och uppfriskande promenad både för henne o mig. Det bästa av allt är att jag inte är ett dugg bakis :P ha ha.. skönt! Men å andra sidan är jag jääääte trött men det är ju inte så konstigt.. Har iaf städat bilen idag, blev jätte fin! Så nu är den redo för en tripp till fastlandet.

Inga kommentarer: