onsdag, oktober 22, 2008

lite nostalgi

sitter här hemma i min ensamhet och fick lite nostalgi.. det var lite därför dom fina låtarna kom upp åter igen he he.. jag vet att jag e lite tjatig men dessa låtar tål att tjatas... Känns som jag har levt i hundra år fasten jag bara är ynka 21.. hunnit med heela grundskolan, gymnasiet och nu är jag inne på 3:e året på högskolan.. iof kanske inte det äär så mycket men men.. tja, vad har jag mer hunnit med? Har hunnit med att flytta otaligt många gånger, så många gånger att jag inte ens orkar räkna upp alla men har bla hunnit med att födas som 08, bott i blekinge/"karlskrona", Rödeby, Torhamn, sen har jag även bott i Karlsborg där uppe vid vättern, sen bor jag ju här på mitt kära Gotland, där jag bara under 2,5 år har hunnit flytta 5 gånger. Har hunnit med att äga 4 hästar, Platina, Rubina (Zlota Plakieta), Pax (Paxzina Sheik) och så självklart Celesto då :) Men har ju hållit på med hästa pollar sen jag var pytteliten. Har varit hundägare i 4 snart 5 år, till min kära bäbis Alva. Festat har jag nog gjort alldelles för mycket men inte tillräckligt ;) Killar ska vi inte bara prata om, suck :P Kompisar, ja mina kära vänner, somliga kommer och går medans andra består, ingen nämnd och ingen glömd, men ni vet vilka ni är och att jag älskar er!Har hunnit med ett x antal hjärnskakningar, vilket ju kan förklara vissa saker he he. För varje år har jag hunnit med att förälska mig mer och mer i jordens kära djur, är för övrigt isbjörns-fadder. Och på tal om fadder har jag ju hunnit med att vara med i AG-staben. Hunnit med att dricka en hel del cocacola :P. Har hunnit med att jobba i Rindi-baren i 3år (studentpubben). Har hunnit med att besöka medeltidsveckan 2år i rad. Nja det här var väl typ 1:1000 del av allt jag hunnit med under mitt kort-långa liv men tror inte ni orkar läsa mer nu ha ha.. Men en sak är säker o det är att jag tänker hinna med att göra mycket mer!

Inga kommentarer: