söndag, oktober 19, 2008

trögt

fick ett litet depp anfall helt plötsligt :( vet inte varför bara flög på mig, har nog för mycke att tänka på... Har en uppgift att skriva nästa vecka så då är vi lediga, iof ska det bli riktigt roligt, ska skriva om karlskrona som kulturarvsstad. I slutet på nästa vecka får vi reda på (Annie o jag) om vi kommer åka till Samoa eller ej, så är nog lite nervös över det. Vill jätte gärna åka! Vill, vill, vill! Isf kommer vi vara iväg från mitten av feb någon gång och tre månader frammåt. Om, OM, vi nu kommer få åka, har jag en hästa polle som jag inte vet vart jag ska göra av, men Anna i stallet har sagt att hon kan ta o passa henne då när jag frågade henne mot en liten peng på 1000kr i månaden. Men blir ganska dyrt då jag måste köpa på mig hö för 3månader, kraftfoder för 3månader och torv för 3månader så hon slipper fixa med det. Min andra betydligt billigare lösning är att köra hem Pax till Blekinge, mamma ska bygga vindskydd i hagen så att dom kan gå ute :) Men å andra sidan är det lite mer komplicerat med att låna transport och köra osv.. men men som ni förstår har jag lite att fundera på.. Igentligen är väl inget något problem men min lilla stackars guldfisks hjärna blir lätt överbelastad.. Är oxå väldigt rastllös måste jag tillägga, var ute en låååång promenad med Alva men det hjälpte inte så nu sitter jag här o bloggar och kollar på tv.. hummm.. kanske ska börja springa igen så jag gör av med lite mer energi, tänkte att jag iaf skulle cykla till stallet nu i veckan eftersom jag e ledig o inte har några direkta tider att passa..

Inga kommentarer: