måndag, november 03, 2008

då var det över

tre dagars pyntning med x antal timmar var över efter ynka 4 timmar.. men var roligt så länge det varade :P efter några minnesluckor och en ganska rejäl baksmälla kan jag iaf säga att det jag kommer ihåg var toppen! Men sen kom jag oxå fram till att man kanske borde vara lite nyktrare ett tag, ja jag vet.. har sagt det miljoner gånger innan men ska försöka hålla det denna gången.. då har jag iaf försökt så det så. Så ska ju allt pynt ner idag då, snyft allt detta arbete men om jag får bestämma så ska så mycket som möjligt sparas så var iaf inte allt arbete förjäves. Första dagen på manegment kusren (vet inte hur det stavas) företagsekonomi, får väl a se hur det går.. har hört att det ska vara förjävlig lärare och urusel kurs men eftersom jag redan gått två kurser om företagsekonomi på gymnasiet ska jag väl överleva, hoppas jag..

Inga kommentarer: