måndag, november 10, 2008

en bläää dag

sjuk igen :( suck.. blev typ matförgiftade i torsdags på Eco- sittningen annie o jag, har inte kunnat äta riktigt sen dess.. mår bara illa.. och nu har jag fått feber oxå.. blää.. Sen ska jag klaga på Adlibris! Annie o jag gick ihop och beställde varsin bok förra måndagen som vi ska ha dugga på, på torsdag. Och vi har inte fått dom än :( ! Annie fick ett mejl om att dom hade skickat en av böckerna idag. Medans Camilla i klassen beställde sin i onsdags och fick den på fredagen.. ?? Hur gick det till. Så ringde och pratade med kundtjänst på Adlibris, men hon på andra änden kunde inte säga något, hon kunde inte säga varför Camilla hade fått sin före när hon beställde sin efter, hon kunde inte säga när boken skulle komma, hon kunde inte säga varför böckerna inte hade kommit, hon kunde helt enkelt inte säga ett smack! Suck säger jag bara. Så gav mig ut på jakt efter någon annan som kunde tänka sig ha boken och hittade en i halmstad, tror jag att det var, så han skulle skicka den imorgon så håller jag tummarna att den kommer innan torsdag. Och jag ska ha pluggat in heeeela boken tills dess.. ja så kan det vara, livet ska inte var lätt.. Blåser som satan gör det oxå :S tur att man väger lite annars hade man farit som ett löv i vinden.. nu ska jag kolla på morden i midsomer och tycka synd om mig själv. Ha det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men kan inte du försöka häva köpet då, eftersom förseningen var utav betydelse? Lagarna kom i bra användning nu ju ;) Hehe. Kul å läsa din blogg förresten =)