lördag, november 22, 2008

fastlandet igen

men i en annan sida av landet.. på farmors 70års kalas.. :) hela släkten är samlad eller iaf nästan. God mat och tårta har serverats :P Snöar gör det oxå för fullt, från höst regnet på Gotland till Vintern i Västerhaninge.. jepp så e det..

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Fast fick reda på att det snöar i Visby oxå så blir tillbaka till Vinterland imorgon.. Hoppas bara på att det inte är för mycket snö. Tycker lagom är bäst!

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Taikonfest idag, som jag missar, suck.. var tvungen att välja mellan Taikon och framor.. Farmor drog det längsta stråt, det är inte varje dag ens farmor fyller 70år.. :) Har varit trevligt att träffa kussiner med pojkvän/flickvän och övriga släkten. Fick för övrigt U på tentan i företagsekonomi :( men det viste jag redan eftersom jag skrev så kasst, men blev inte för jobbiga kompleteringar som tur är.. jobbigt att göra men något som måste göras.. men men.. nu ska jag inte tänka på det, sitter o dricker vitt vin + sprite he he.. o ska upp till min kära kussin Malin o kolla på film :P

Inga kommentarer: