söndag, november 30, 2008

knasbollar o annat gott

för att summera den vecka som gått vet jag knappt vart jag ska börja, men har blivit lite julklappshandel, skönt o ha lite klappar klara iaf. Har handlat en resväska jag ska ha med mig till Samoa, rosa och fin :) Är väl dax att börja packa... Första advent är det idag oxå.. gick på julmarknad med Annie, Magnus, Wilja och Alva, var riktigt mysigt. Sen gick vi hem till Annie o Magnus och hade julpys mys med Marie och Linus, blev lite (mycket) Samoa prat och glöggdrickande, härligt! Ja och sen har vi växlat pengar, till dollar :P he he.. första gången jag har pillat på dollar pengar det är en upplevelse i sig. Pluggat har man ju oxå gjort lite grann, behövs mycket mera och det lär det bli veckan som kommer då det är redovisning i slutet. Sen var ju Loke och Olivia här i fredags :) Så det blev lite partay, förfest och efterfest :P och mycket bra musik och poesi. Underbart! Och inte att glömma var det ju sexparty hos Annie i onsdes, ett gäng glada tjejer och en massa dildos he he.. Ja och igår var det soft-dag, trodde jag ha ha.. blev lite fest ändå men relativt nyckter, hade ju ingen alkohol kvar men lika roligt hade jag fördet. Började kvällen hos Dwarf och hans "spel kompisar", sen gick vi till en förfest där jag inte kände eller knappt kännde någon annan än gänget jag kom med, men det är alltid roligt att träffa nytt folk och trevliga var dom med :) efter det blev det ju rindi såklart, var sådär lagom med folk och det roliga var att alla var så mycket fullare än jag för omväxlingsvis he he.. måste säga att på fyllan blir man rätt knasig, var en hel del knasbollar ute både posetiva och negativa ha ha.. :P Skulle vara intressant att se sig själv när man är full.. Några (eller speciellt en) jag träffat ute på fyllan några gånger blir så jäkla bitter på fyllan, det kan inte var så skoj. Inte roligt att hänga med sådana personer häller.. Så skippade det och umgicks med dom glada personerna istället o hängde med dom på efterfest på mejjan 7 :P Var riktigt trevligt :) Lyckades "fixa" en jacka vilket jag är riktigt stolt över ha ha.. annars låg alla mäst i en hög men det e ju mysigt det oxå :P När alla började somna var det hemdax, så där vid 05, otroligt hur pigg jag var trotts bristen på alkohol i blodet. Om man återgår till julmarknaden idag så var vi på kapittel en vända :) och drack glögg o mös :) Var jätte trevligt så tycker lite synd om er som missade det. Men slutsattsen av veckan är iaf att den varit bra, riktigt bra :) och den slutade än bättre.....

Inga kommentarer: