tisdag, november 18, 2008

upp o ner

det kan man säga att fastlandet var.. När jag åkte på torsdagen var jag jätte sjuk :( kännde bara för att lägga mig på marken o skrika o gråta.. men det gick jätte bra :) Pax var sååå duktig! Snälla Annie o Magnus hjälpte mig att lasta tog ett tag men tillslut gick hon in.. Hon stod så snällt o stilla på transporten hela vägen. Väl hemma var det full rulle hela tiden som vanligt.. Hann inte med att göra allt jag ville som vanligt.. men fick träffa bröderna och lillebror Antons flickvän Sofia, hon var jätte trevlig. Käkade på Kinaresturang, Var på Bio, Rallybrudar, den var helt ok :) kul o se en massa bilar. Var på Kostaautlet o fick med mig ett par snygga stövlar o lite kläder, sen åkte vi till Tingsryd, Hästaffären :P kul! Sen var det rätt skönt när det bar av hemmåt igen, till Gotland och lugnet och frisk! Hann med att bli frisk, vet inte hur jag lyckades men men. Till helgen blir det Taikonfest :P he he.. ska bli skoj.. :) Tills dess är det plugga på affärsiden som gäller!

Inga kommentarer: