onsdag, januari 07, 2009

första dagen på praktiken

gick hur bra som hällst!! Alla är jätte trevliga, började på den publika avdelningen idag och fick direkt börja med att skriva texter till bilder om hällristningar för barn i 3:e klass och nedåt. Passar mig finemang, riktigt kul! Har även fått en egen "nyckel" eller blipp grejj. Ska med arkeologerna ut nästa vecka o sen fick jag stanna där resten av tiden om jag ville annars ska jag vara med på det publika igen sista veckan. Kommer ju öppnas en ny utställning då, spännande!

Förberedelserna inför Samoa går frammåt iaf, lite bråk med CSN och tveksamheter om pengarna till VISUM går fram är det men annars så, man ska ju inte klaga. Har blivit piggare nu med :) känner mig inte sjuk alls längre! Toppen, just nu känns livet lite lättare iaf.

Inga kommentarer: