tisdag, maj 19, 2009

Mycket att göra..

Ingen rast o ingen ro, fullt ös medvetslös ha ha.. Mjo.. tänkte ju att jag skulle tatt 2 veckors "semester" på fastlandet när jag kom hem från Samoa, men icke. Var uppsats möte i skolan idag som jag skulle närvara på och på torsdag ska jag till jobbet o lära mig en ny lek, så att jag kan jobba med det sen. Så den 28 ska uppsatsen vara opponeringsklar, vilket jag tror och hoppas på att min kommer vara tills dess. Men har ingen direkt motivation till att sätta mig o skriva så får tvinga mig själv. Jetlag har man fortfarande kännigar utav och förkyld är man oxå vilket inte gör direkt att man blir piggare. Ska försöka passa in en hemresa till fastlandet emellan allt annat som ska göras oxå, vill ju hem och måste hem. Men åker iaf på torsdag sen får vi se hur länge jag kan stanna. Har köpt ny bil oxå, min alldelles egna :) En röd volvo 740 :P kombi! Fin fin bil! Skönt, då är det fixat. Då ska man bara till fastlandet o hämta hund o häst o hälsa på alla där man vill träffa!

Inga kommentarer: