fredag, juni 05, 2009

opponeringar klara!

Ja inte min men de som var klara för opponering :) Kan bara grattulera! Och önska lycka till i framtiden. Men jag har en känsla av att vi kommer ses igen. Jag vet iaf att jag kommer se några i klassen igen, de som ska läsa magister! Vi kommer äga skolan ;) he he..

Lite sorgligt att säga hej då till folk men som sagt jag har en kännsla av att vi kommer ses igen :) Nu är det bara för mig att bli klar med min uppsats, vilket jag hoppas på att bli ganska snart. Har skrivit till en hel del och skickat in till Helene. Så hon skulle läsa den snart o jag håller tummarna för att det inte för mycket fix kvar att göra. Har oxå en snäll kompis som heter Marie som ska kolla över min engelska, man tackar o bockar. Kompisar är guld värt!

Har lite sommarlovs kännsla just nu, även om jag inte är klar på långa vägar. Kan kanske beror på att gymnasie studenterna skakade om hela Visby igår med sina högtalare på vagn ha ha.. Tror hela min lägehet hoppade när dom körde förbi. Men men sommaren är på ingång och jag ska njuta! Har ett underbart jobb i sommar = får klä ut mig på jobbet, pyssla med hantverk, får vara ute o träffa människor, ska få över hästen som jag ska rida in = mysiga ridturer i skogen, har hunden att promenera = mysiga promenader i skogen, har en alldelles egen bil = mysiga bilturer på ön o fastlandet och mycket mera!


Men det är inte sommarlov än inte!; Har tre tentor på engelska (eller kanske Samoanska ;)) nästa vecka. Från de tre kurser jag o annie läste på Samoa. Fick lite study guides från vår lärare över mail... det var ju bra tyckte jag tills jag såg att de för en kurs bara var på Samoanska, hur tänkte han där? Suck.. Ja ja.. Men efter de är klara är det "bara" uppsatsen kvar o den hoppas jag ju som sagt på snart är klar!

Inga kommentarer: