torsdag, juni 11, 2009

Sista tentan gjord!

Så skönt! Kändes som om det gick bra, men återstår att se!
Ska ha möte med Helene nu i em om min upppsats, håller tummarna för att det ska gå bra. Ska iaf bli skönt att hon har läst igenom den så att jag kan få lite hjälp. :) Vill ju ha den färdig någon gång och detta är ju en putt i rätt riktning!

Solen är framme idag :) Men blåser en hel del så är inte så varmt, inget solningsväder idag inte, synd!

Åker till Fastlandet på lördag, ska bli skönt, känns som semester när man kommer till Blekinge. Får se hur mycket semester det blir, beror ju lite på vad Helene har att säga om uppsatsen. Blir midsommar firande i Blekinge i år då :) Lite spännande för har ingen aning om vad jag ska göra eller vara, men sånt löser sig!

Ska passa på att grejja lite med Pax :) Tömköra osv, kommer bli kul, har saknat det. Har fixat grovfoder till henne nu här på Gotland så det är bara ta över henne. Ska se om mamma kan hjälpa mig med det, är ju en massa fix med transport osv. Lite krångel när man bor på en ön ha ha.. Men ser fram emot att få över mitt lilla hjärta.

Inga kommentarer: