onsdag, juni 10, 2009

Snurr snurr

Kan inte sova, har så mycket i huvudet.. och ja, jag borde ha pluggat lite mer, men det är väl så man alltid känner? Har gjort så gott jag har kunnat!

En posetiv sak är iaf att jag fått in trådlöst i lägenheten :) Tack Jonas! Härligt att slippa sladd!

Har oxå bestämt mig för att åka hem nästa vecka, åker redan på lördag och stannar till måndagen den 22. Hästen måste ju vaccineras och sen vill jag hinna umgås med familj o vänner hemma! Fick ta ledigt dagen efter midsommar, hade egentligen velat jobba då men men man kan inte få allt. Fick "välja" mellan att försöka ta ledigt 4 dagar eller en dag. Känndes bättre att ta ledigt 1 dag, de 4 dagarna är under Vikingafestivalen o då vill man ju inte vara ledig!

Så känns bra! Kommer förhoppningsvis hinna med en heldel när jag är hemma, är ju endel att reda ut. Men men det löser sig! Ska bara bli skönt att komma "hem" till Blekinge. Hoppas på lite ledighet och att kunna slappa lite.

Nu är jag trött, tack! Ska nog försöka sova en stund..

Inga kommentarer: