söndag, juli 05, 2009

en dag i taget.

Borde kanske sova, tittade precis på klockan o insåg att den var alldeles för mycket. Tycker att jag skulle vara tröttare än vad jag är, har varit igång hela dagen. Städat o plockat med kläderna, orkar inte så mycket än, blir kallsvettig så fort jag gör något. Men är på bättringsvägen :) o ligga i sängen är för tråkigt, måste ju göra något. Ska se om jag orkar bära upp lite kartonger osv upp till vinden imorgon, som tur är finns det ju en hiss he he. Dextermaraton just nu, gamla avsnitt, nya säsongen börjar ju den 6, läängtar! Har saknat Dexter ;P Blev nästan ihjäl skrämd, min hylla som jag spikat upp på väggen rasade ner med alla grejjer, ni som sett den vet att det var mycket grejjer ha ha. Tror hundarna blev minst lika rädda. Som tur var gick inget sönder, hade precis plockat upp en massa glas prydnader. Får väl komma på något bättre sätt att ha den på imorgon. Kanske ska möblera om när jag ändå är igång, får se vad jag orkar. Ska bli skönt att börja jobba nästa vecka igen :) blir bara för drygt att gå hemma i lägenheten o vanka. Annars känns livet ganska bra nu, fyller ju år på onsdag, så blir födelsedagsfest till helgen o ska hämta hit pax snart. :) Allt är på väg åt rätt håll.

Inga kommentarer: