måndag, juli 13, 2009

Helt galen helg

Har lyckats med att ha två födelsedagsfester i rad :) ha ha. Har varit riktigt skoj, mycket folk. Tack för alla presenter :) Är lite sliten på grund av detta o har lyckats vända på dygnet, hjälpte inte direkt att grannen hade värsta röjjet igår heller ha ha. Lyckades somna vid 7 tror jag.. under den tiden han jag med x antal filmer o annat trams på tv, bara sånt där konstigt dom sänder mitt på natten. Men har orkat med att städa lite efter helgens festligheter, hunnit med en vända på ÖB och Annie o jag har varit o kollat in det nya stället tatueringsstudion har flyttat till, måste säga att det var hur fint som hällst. :) Nu ligger jag bara o funderar på om jag orkar röra mig mer idag, hade varit kul o ta en vända till stallet, får se vad det blir, är ju ännu några timmar kvar på dygnet. Måste bara försöka hålla mig ifrån att somna nu på dagen så att jag kan sova inatt. Kan ju roa mig med att bära glas till glasåtervinningen, gå till affären o panta burkar, moppa golvet skulle oxå behövas osv. Men det är mer lockande att bara slappa i sängen o släglo på tv. Usch vad jag är lat. Suck. Nu får jag ta mig i kragen o göra någott vettigt!

Inga kommentarer: