måndag, juli 27, 2009

måndag

Fick migrän igår :( Suck.. det är så drygt med migrän. Man kan inte göra något, bara ligga i sängen o försöka sova, inte ens titta på tv eller lyssna på musik :( Bläää.. Tur att jag har Annie o Magnus :) Men men idag är det mycket bättre :) Bara lite yr till och från men det kan jag ta bara jag kan vara uppe o röra mig!

Har försökt någon dag nu att boka båtbiljett hem till Blekinge i helgen, men det går tyvärr mindre bra :( Suck! Bokningen ska tydligen komma igång idag eller imorgon så ska gå in på hemsidan emellanåt hela dagen. Håller tummarna för att det kommer igång snart! Ska passa på att boka biljett för nästa helg oxå då, lika bra det, ska till andra änden av landet (Stockholms området) då för att gå på bröllop :) Härligt!

Har ägnat min lediga dag till att städa lite o klippa Alva, så fin blev hon :) Ska snart tvätta oxå :)

---------------------------------------------------------

Just det Glömde nämna något kul som hände i lördags när Annie o jag jobbade "Gille". Vi hade fått reda på att vi skulle ta hand om en grupp på 14 pers med bygg gubbar som skulle leka lite o sen äta en bit mat. När vi gick o mötte dom nere på parkeringen visade det sig att det var kanske inte precis gubbar. Men men det var ett glatt gäng iaf o trevligt hade dom och vi oxå. Lekarna gick fort och maten tog lite för lång tid på sig att bli klar men tillslut var den framme efter inte allt för lång väntan. Tilläggas kan ju att gänget redan var lite druckna innan dom kom o bättre blev det ju under tiden dom var där. Så kvällen avslutades med lite äldblåsning, sång o fula historier, till och med Annie o jag sjöng en visa för grabbarna. När kvällen avslutades följde vi med ut till parkeringen för att se så att ingen var glömd, väl där så börjarde det spelas musik o skömtas lite, slutade med att en av grabbarna klädde av sig helt naken!? ha ha.. till Annies o min storka chok! Oj, oj säger jag bara, blyg var man tydligen inte. Vi fick oss ett gott skratt iaf :P

Inga kommentarer: