onsdag, juli 08, 2009

Min födelsedag

Blev firad på morgonen av Annie o Magnus :) Tack tack. Fick en fin hjärtan kaka med ett rosa ljus i, en chokladkaka o en dosa snus :) Tack igen. Sen bar det av till jobbet. Fick en chokladkaka av Monia, tack! Dagen började med solsken som senare byttes ut mot regn.. Kanske inte världens roligaste men inte jätte tråkigt heller. Barfota i sommarregn är ganska trevligt trotts allt :P Dagen på jobbet avslutades med ett litet överaskningsfirande i långhuset med tårta, smultron o saft :) Tack så jätte mycket Annie för organiserandet :) Inte alla som firat sin födelsedag i ett vikingatida långhus he he. Var jätte mysigt med eld o lycktor :) Nu ligger jag hemma i sängen o tar igen mig, äter choklad o har ont i rygg o nacke. Har varit en toppen dag, trotts regn. Funderar på att gå ner o göra västergarn gänget sällskap på Surfers, men får se om jag orkar, vet inte riktigt än.. Annars blir det kanske bara ett glas vin ikväll :P för att fira min 22 års dag. Trött som få, så kanske ska passa på att sova en stund. Men tack alla, för alla grattulationer idag :) Uppskattas!

Inga kommentarer: