onsdag, oktober 21, 2009

Efter en bra dag

ligger jag nu i sängen o tar igen mig :) Började med lite fix på Rindi, hade bokat tid med en kille från Carlsberg som skulle kolla på våra kylar men det var tydligen inte Carlsbers kylar så jag fick nr till en kille som kunde fixa. Ringde honom och han kom som ett skott, tittade på kylarna och konstaterade att de billigaste alternativet skulle bli att sätta dit hänglås istället för att laga de gamla låsen så han skulle komma o fixa det i slutet av denna vecka eller i början på nästa. Hann fixa lite annat smått o gott undertiden så kände mig ganska produktiv. Efter det åkte jag till stallet, umgicks med mina kära stallkompisar och red Pax för 3:e gången. Denna gång stod Malin imitten och jag red runt i vår nybyggda rundcorall. Gick hur bra som helst, för bra he he. Hon är bäst min lilla sötis. Efter det tränade vi Cita och Amor, Malin longerade Cita i corallen och jag gick lite med Amor utanför. Efter det åkte jag hemmåt igen. Vid 20 gick jag över till Madde för att titta på Uggly Betty och Desperata Hemmafruar, trevligt, trevligt :) När jag kom hem igen kom jag på att jag hade glömt min dator nere på Rindi, så det var bara att åka ner o hämta, är ju pubbkväll ikväll så passade på att prata lite med dem där nere, stod o pratade med Gudrun en lång stund, skönt ibland att bara stå o prata om allt o inget.

Inga kommentarer: