söndag, oktober 04, 2009

grymt seg idag

Konstigt hur många olika sätt det finns att vara kompisar. Klasskompisar, arbetskamrater, bästa kompisar, knull kompisar, kompisar man bara känner ytligt osv.. När blir man kompisar, vart går gränsen från någon man känner till en kompis? Konstiga saker man börjar fundera på så här på en söndag. Jonas o jag hade en diskussion om kompisar o hur kompisar bör vara och agera gentemot varandra, tror att vi var helt överens :) Kan bara säga hur glad jag är över att jag har de vänner jag har, vissa pratar man kanske inte så ofta med men man vet att dom finns där, andra umgås man med nästan vare dag, men det spelar ingen roll hur ofta man träffas bara man vet att man har varandra :)

Så grymt seg idag, kan vara brist på sömn, och att den lilla sömn jag fått i helgen har varit orolig. Känner att migränen ligger o tickar o bara väntar på ett tillfälle att få bryta fram. Nästa vecka blir det plugg, har två uppgifter som ska in vid veckans slut och nästa veckas början. Ingen motivation överhuvudtaget :( Suck. Men kommer väl förhoppningsvis.

Inga kommentarer: