lördag, oktober 31, 2009

mycket händer på kort tid..

Nu är nästan denna vecka slut.. Äntligen är Halloween pyntandet över! Blev riktigt, riktigt bra måste jag säga och vad jag vet så höll alla med! Har varit full rulle hela veckan med handlande och pysslande inför denna dag. Blod, svett och tårar kan man minst sagt säga. Är så grymt trött, mega asa, ap trött. Var självklart nere på Rindi ikväll :) Vi i Festmästerigänget var där en timme innan det öppnade för att fixa till det sista. Tyvärr känner jag mig ej på topp, är trött och har grymt ont i magen :( därför gick jag hem nu.. Jag vet att jag är trisst men orkar bara inte. Allt ska ju fixas tillbaka till ursprungligt skick imorgon oxå. Förhoppningsvis är jag pigg då, måste gå dit i vilket fall som hälst känner jag.

Har haft en konstig kännsla de senaste dagarna... har kännts som om jag bara är ivägen för folk. Som något jobbigt man tyvär släpar på för att man måste. Jag vill inte vara den personen. Tycker att det känns jobbigt att det verkar som folk tycker att jag tvingar mig på dem. Är inte alls min mening. Ska nog börja bli lite mer osocial. Gräva ner mig i min lägenhet och stanna där några dagar. Kan väl bara säga Förlåt till alla som tycker att de måste umgås med mig.

Nu börjar mina röda ögon klia, kanske dax att plocka ut..

5 kommentarer:

Rafnir sa...

Hej vännen

Hoppas att du vet att du alltid är välkommen upp hit på en fika eller en vinare. Synd att du känner som du gör. Du tror inte att det har med Halloween stress och liknande att göra?
Aja. Massor av kram till dig gumman från både mig och Fredde.

malin sa...

Men gumman, du är aldrig i vägen, alltid lika trevligt att ha dig här och umgås med dig, kom ut på smörgåstårta ikväll väl....:)

Emily sa...

hej gumman.
Nu ses ju vi inte alls ofta när vi har väldigt många mil och lite östersjön emellan. men du är och har aldrig varit ivägen. :) miss you! se till att komma hem nu i nov! :)

Johanna sa...

Men Sirie! Du är inte alls ivägen! Jag tycker de e jättetrevligt att umgås me dig, o man har aldrig tråkigt i din närhet:):)

Sirie sa...

Tack för alla fina kommentarer :) Älskar er!!

Tror mycket att denna känsla har mycket med all Halloween stress tyvärr :( Men skönt att det är över iaf.