onsdag, oktober 14, 2009

övertrött.. :(

kom hem för cirkus en timme sen från baren, tänkte att jag var jätte trött och kände mig jätte trött men så fort jag la mig i sängen gick det bara inte att sova :( suck.. Knasboll jag är!

Men är troligtvis på grund av allt som snurrar i huvet efter genomgången av Sexmästar rollen innan idag. Mycket datum, klockslag, namn och annat att hålla i huvudet. Måste skaffa mig en större almenacka. . . Den jag har räcker ej till längre ha ha.. Men ser iaf fram emot rollen som sexmästare :) Är spännande och jag ser det som en utmaning. Imorgon ska jag ringa till Calsberg för att höra om de kan laga våra kylar till alkoholen i baren, låsen är tyvärr ur funktion vilket gör att vi måste plocka ut och in allt från spritförådet varje gång, vilket innebär mycket mer jobb för personalen och sen e det ju drygt oxå att springa fram o te bax med allt hela tiden.

Tycker för övrigt att det är lite drygt att det blåser så mycket, regn har jag inget emot men blåst. Går inte att göra något vettigt ute alls när vinden drar på som den gör nu. Hade tänkt rida igår men icke, det ville inte vädret tillåta. Men men får hoppas på att det blir bra väder idag, utan storm.

Ja annars vet jag inte, hoppas på att jag får lön idag, har inte orkat kolla än om något har gått in. Och håller tummarna för att det e en summa som tillåter en resa till fastlandet. Har lite smått hemlängtan och sen behöver jag forska lite i mitt område (som jag ska skriva uppsatsen om) vilket är lättare om jag befinner mig på plats. Vill ju oxå se museets nya magazin när det är färdigställt o allt :) Har ju bara sett det sådär halvfärdigt. Är även väldigt sugen på att fixa till här hemma nu, är såå grymt trött på alla saker som ligger o skräpar överallt! Ordning och reda det är vad jag vill ha! Tvätta o diska behöver jag oxå göra, suck.

Är grymt hungrig nu.. Men orkar inte ställa mig o laga mat mitt i natten. Min mage får lugna sig till imorgon.

Inga kommentarer: