söndag, oktober 25, 2009

tids förvirr

blir knas på det här med att ställa fram o tillbaka tiden :S suck.. Jobbade i baren ikväll, var riktigt nice :) Trevligt folk som jag jobbade med o trevligt folk som kom och besökte Rindi :) Blev ca 90 kr i drix oxå, tack tack folket! Kassan var lätträknad, ja allt flöt på väldigt bra!

Var ute på Munken i fredas, var riktigt trevligt det :) Var där med gänget från stallet. Var evighetersen jag var ute på en "vanlig" krog som inte är Rindi. Skönt att se något annat ibland.

Går någon konstig skräckfilm på 6:an nu, kan inte påstå att jag hängt med riktigt men den verkar vara gjord någongång på 90 talet, vilket gör att allt ser väldigt gamalt ut. . hummm.. Är helt flummig just nu, hög på socker och reed bull. Har bara en massa siffror i huvudet efter att ha räknat kassan, snurr snurr.

När jag skulle ta bilen ner till Rindi innan så var det ingen luft i vänster bakdäck suck. De där däcken skulle jag vilja strimmla ner till damm. Läcker som såll gör dom..

På tal om den där skräckisen jag halvt om halvt tittar på just nu, var precis en som blev mördad med en majskolv. Man kan tydligen döda med vad som.. .. .. Nu bet hon av ett finger oxå, mysko brud det där. Blodigt e det iaf ha ha.. suck.. Men om Magnus kan skära sig på en morot så kan allt hända ;) ha ha.. nee nu blir det bara trams .. ... Alva ligger o sover vid mina fötter, borde nog sova jag med tror jag klockan är ju igentligen snart 5 i mitt huvud just nu.. Nu e det en massa arga katter på tv oxå och en missbildad människa.. Fattar noll men men kanske behövde se filmen från början för att göra det.. .. .. .. ..

Idag blir det kanske till att rida Pax :) Hade vat skoj :) Får se hur vädret blir. Håller tummarna för att det blir fint. Får se när jag kan ta mig ut oxå beror ju lite på när jag kan fixa bilen, snälla Kenny sa att han skulle hjälpa mig :)

Nu blev den missbildade människan en alien och hans mamma är vampyr blir bara konstigar och konstigar. De arga katterna är iaf på de snälla människornas sida och anfaller alien/vampyererna eller vad de nu är förnågot.. Döda människor på staket kan man tydligen oxå göra. Måste det alltid vara någon blåst brud i varje skräckis som inte kan starta bilar? suck! Kör nu! Inte kan hon köra heller. Dubble suck. !! Katterna rädddade dagen, kanske skulle skaffa en för beskydd mot konnstiga varelser? Nja..

Sova är ingen dum ide.. Natti natti!

1 kommentar:

Rafnir sa...

Haha. Skum skräckfilm är alltid spännande. xD

Det blev strul med CSN redan vid terminsstart (lång historia) så jag har inte fått pengar sedan i Juli. ;/

Och fick precis reda på att jag inte kommer få ut något retroaktivt heller för att min handläggare slarvat bort min ansökan.

De ringde mig häromdagen och sa att de tappat bort min ansökan och att jag fick ansöka igen. ;/

Suck. Bara strul med andra ord. Så vi har fått leva på vad jag hade sparat undan + Freddes CSN i 3 månader nu.

Förhoppningsvis så ska det klara upp sig snart så vi kan ut och ta en bärs. ;)

Massor kram