tisdag, november 24, 2009

Flytt och sjuk igen

Jo då var man sjuk igen :( suck.. Hatar! Speciellt när man har så mycket planerat. Men men.. Håller tummarna för att bli frisk snart, helst nu! Typiskt att jag ska bli sjuk när jag ska jobba i baren, samma visa varje gång.. konstigt.. hummm.. Ska ju göra Rullbandstestet på brandstationen idag oxå, hoppas på att jag har hunnit bli bättre till i em annars måste jag boka om det och de är ju lite tråkigt..

Fick besked idag om att han som ska flytta in i min lägenhet kan flytta in till 1:a December, till och med lite tidigare. Så imorgon blir det fullt ös med att flytta o packa. Han ville även köpa min säng :) Ska upp på vinden o rensa lite bland allt skräp så jag får lite kartonger fria!

Har även fått jobb nästa fredag som flytthjälp he he. . , När man ändå är inne i det är det lika bra att fortsätta.

Ligger just nu i sängen o tycker synd om mig själv :( Tänkte göra det ett tag till innan jag orkar göra lite nytta.

Inga kommentarer: